رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

مــــــــــــــــــــــلوس

نظرات (3)

ملی مامان میکاییل
16 آبان 91 22:04
سلام مریمم
خوبی عشقم ؟؟؟ خیلی وقته ازت خبری ندارم ؟؟؟

چی بگم دوستم؟ :-( دلم گرفته فشار روم زیاده رادین به خاطر کلاسهای من خیلی به هم ریخته هرچی تا آخر هفته زحمت می کشم بهش آرامش میدم شنبه تا شب از بین می ره دوباره خیلی بهم می چسبه به هیچ کاریم نمی رسم از بی خوابی دارم از پا در میام شبها ساعت 10 فیوزم می پره کلی هم کار عقب افتاده دارم که داره رو هم تل انبار می شه... اینم از وضع سکه و دلار مثلا اومدیم یه حرکت اقتصادی بزنیم کلا مملکت ریخت به هم. دهه شصتی بودن بهتر از این نمیشه خوووووووو
ملی مامان میکاییل
17 آبان 91 22:45
من نمی دونم بقیه اینقدر راحت بچه هاشون رو مهد می ذارن اون وقت این دو تا چرا اینجوری می کنن ، شاید عشق زیادی هم خوب نباشه !!!
زیاد سرتو شلوغ نکن که بهم بریزی یه کلاس تفریحی مثله شنا که حالت رو جا بیاره
گل بگیرن دهه 60 رو که به فنا مون داد چه بکینیم والاااااااااااا نمی دونم !!!

آره به خدا من یکی که یه جای کارم بدجوری می لنگه... برنامه ریزیم هم افتضاحه.
شمیم
18 آبان 91 0:40
سلام مریم جونم.خوبی؟گل پسرت خوبه؟میدونم خیلی گرفتاری ولی گهگداری یادی از دوستای قدیمیت بکن هم ما خوشحال میشیم هم خودت یه تجدید قوا هست برات.

سلام شمیمم، باور کن به یادتون هستم، بازم به معرفت تو، من همیشه ممنونتم. ریحانه گلم رو ببوس