رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

مــــــــــــــــــــــلوس

یه پسر دارم شاه نداره!

1391/10/26 17:16
نویسنده : Maryam
335 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 25 دی

 قبل از اولین باری که موهاتو کوتاه کنم، تقریبا همیشه به این سوال جواب می دادم که مگه پسره؟ دفعه دوم مرضیه دیگه رسما داشت منو مواخذه می کرد که چرا موهاشو کوتاه کردی؟ دیروز با شلوار لی و تی شرت برده بودمت برای کنترل قد و وزن، بازم دختره از اینکه کنار پرونده ات نوشته جنسیت پسر تعجب می کنه. راستی تا یادم نرفته بگم که این ماه سرافرازمون کردی: 400 گرم از چهارده ماهگی تا حالا! و اینکه شونزده ماهگیت مبارک باشه عشقم... بعدش هم رفتیم خونه مامان بزرگ و تا شب موندیم. این عکس رو اونجا ازت گرفتم.بردمت همون مغازه ای که دم درش فیل های سکه ای داره و آهنگ خوشگلی می زنه. بعد از بیست و چند سال هنوز هم فیله اونجا بود. یه نگاه بهش انداختم و خودم رو اون قدری تصور کردم که سوارش می شدم. سکه های پنج تومنی تبدیل شده به دویس تومنی. رفتم تو و از مغازه داره سه تا سکه گرفتم. نشوندمت روش و منتظر همون موزیک آشنای همیشگی شدم. یهو انچنان صدای خِرخِری ازش بلند شد که تو ترسیدی و پریدی تو بغل منو دیگه سوارش نشدی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله نرگس
26 دی 91 17:31

الهی الهیییییی الهیییییییییییی
جیگره هم خودش هم مامانششششششش

جیگر نی نی خوشگل پنج هفته ای مون که از الان منتظرم بیاد حسابی بچلونمش.
Nasi
27 دی 91 2:08
الهييييي .... واي چقدر اين رادين خوردني و ماهه. قربونش برم با اون خنده ي خوشگلش. خدا حفظش كنه برات مريم جون

مرســـــــــی :-) ناسی تو رو خدا وبلاگ پرنیان رو آپ کن، حوصله نوشتن هم نداری حداقل عکس بذار دلمون تنگ شده...
Nar joon
27 دی 91 10:39
اي رادين بلا با اون تيپ ماماني و خنده شيطونت
بووووس

خیلی ممنونم عزیزم، مرسی که به ما سر می زنی، بوس واسه آمور
هدیه
27 دی 91 13:53


2
ملی مامان میکاییل
27 دی 91 14:04
16 ماهگیت مبارک عشقم
خیلی با روسری خوشگل شده کلی حال کردم

مرسی خاله، شونزده ماهگی دوستم هم مبارک باشه کی میایید پیش ما؟
خاله منير
2 بهمن 91 8:36
خيلي ماهي جيگر طلا
خدا برا مامان حفظت كنه الهي

ممنون منیر جون، همین طور نی نی تو دلی شما رو :-*