رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

مــــــــــــــــــــــلوس

ثبت تصویری لحظه ها

1391/12/9 20:28
نویسنده : Maryam
324 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 9 اسفند

دیشب آقا رادین ساز دهنی باباش رو پیدا کرده بود، اولش بلد نبود صداش رو در بیاره ولی بعدش چه کنسرتی واسمون اجرا کرد:

چند وقت پیش هم رفته بود خونه خاله منیره:

من عاشق این بچه هاییم که خودشون خوابشون می بره. حیف که این اتفاق تو این یک سال و نیم، یکی دوبار بیشتر نیفتاده!

اینجا اتاق رادینه. فرش اتاقش رو ماه آخر بارداریم رفتیم از هفت تیر خریدیم. پرده اتاقش رو عید دوسال پیش از مولوی خریدیم و خودم دوختم. این دوتا عروسکها هم یکیش کادوی خاله مرضیه اس که چون من خیلی باب اسفنجی دوست داشتم اوایل بارداریم برام خرید. یکیش هم کادوی مامان آرزوئه که به مناسبت تولد آوین!!! به پسرمون داده.

اینم شیرین کاری امروزش:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هدیه
10 اسفند 91 0:11
عاشقتم پسز هنرمند.
مریم مردم از خنده از اون علامت تعجبها

مرسی خاله هدیه
D:
مامان بهنود
10 اسفند 91 6:33
پسر نازی دارین.خدا حفظش کنه.


.ممنون عزیزم
مـــــــــــــــــــلی
13 اسفند 91 9:38
آخه عشقه منی تو جوجو ووووووووووو
عاشقه اون زبونتم همش دارم به حرف زدنت فکر می کنم قوربونت برم
من تا حالا یه بار ندیدم میکی خودش خوابش ببره
دیروز یکی از بهترین روزهای عمرم بود

مرسی عزیزم برای منم همین طور مخصوصا از اون قسمتش که رادین رو خوابوندم به بعد... D:
خاله منير
13 اسفند 91 13:57
قربونش بره خاله
بچه مون هنرمنده ديگه

مرسی منیر جون، خدا یه نی نی هنرمند هم به تو بده ما که از الان ذوقش رو داریم ;-)
مامان کیانمهر
17 اسفند 91 7:57

دقیقا کاراش عین کیانه.
حتی عروسکاش


دیدی گفتم این دوتا مثل هم اند، جیگرشو بخورم کیان کوچولو :-*
ارکیده(افسانه)
6 فروردین 92 22:18
خیلی عکساش بامزه است...
خوب شکار لحظه ها میکنیااااااااااا
خدا نگهش داره پسرتو

ای بابا ما اینیم دیگه D: قربون تو عزیزم.
ارکیده
6 فروردین 92 22:19


:-)