رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

مــــــــــــــــــــــلوس

وروجک چهار دندونی

1392/3/23 16:17
نویسنده : Maryam
320 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 20 اردیبهشت

امروز بعد از مدتها بالاخره هم من آرومم، هم تو. عجب داستانی شد این قصه خونه خریدن ما!

از وقتی دکترت رو عوض کردم خیالم خیلی راحته. یه خانم دکتر مسن مهربون که به ما این اطمینان رو داد که کوچولومون کاملا سالمه. نمی دونی چقدر از این بابت خوشحالم. چقدر تو این مدت بزرگ شدی. حالا دیگه می تونم باور کنم که خیلی زودتر از اونچه به نظر میاد مرد میشی، و من چقدر اون روز رو دوست دارم.

 

پریشب سه تایی رفته بودیم پارک دم خونه مون. عاشق تکون دادن دست و پاهاتم وقتی که ذوق چیزی رو داری. عاشق تک تک رفتاراتم که همه اش برام خواستنیه. به قول محمد این دقیقا همون بچه ایه که من می خواستم.

 

وروجک ٧ ماه و ٢٥ روزه من تا الان دو بار مسافرت رفته، ٤ تا دندون داره، تازه یاد گرفته دس دسی کنه و می تونه روی چهار دست و پاش وایسه. وقتی مانتو می پوشم الکی سرفه می کنه که یه وقت یادم نره با خودم ببرمش بیرون و عاشق آب خوردن از لیوانه. روزی یک وعده غذا می خوره و طعم گوشت رو به چیزهای دیگه ترجیح می ده. بیشترین چیزی هم که توجهش رو جلب می کنه سی دی حسنی نگو یه دسته گله!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)