رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

مــــــــــــــــــــــلوس

اولین روز مادر من

1392/3/23 16:19
نویسنده : Maryam
287 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 23 اردیبهشت

امروز اولین باری بود که پیش مامان منیژه تنهات می ذاشتم. توی راه دل توی دلم نبود. داشتم از کنکور کارشناسی ارشد برمی گشتم. البته یه بارم توی یکماهگیت دو ساعت پش مامان موندی و ما با سعید و مرضیه رفتیم سینما، اما اون موقع شب بود و تو خوابیده بودی.

الان که تو بغل مامان منیژه نشستی و زل زدی به من، برق نگاهت پشتم رو می لرزونه. نمی دونی چقدر دلم می خواد زندگیم رو وقف عشق ورزیدن به تو کنم. دیگه هیچی خوشحالم نمی کنه جز امیدی که تو توی دلم می کاری، که با هر حمایتی که ازت می کنم من قوی تر می شم و تو غنی تر.

بالاخره تونستم یه عکس ازت بگیرم که چهار تا دندونت توش معلوم باشه. یه عکس نصفه نیمه با لباس آبمیوه ای. قربون خنده هات، همیشه بخندی مامانم.

 

تا یکی دو هفته پیش هنوز دو تا دندون داشتی:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملی مامان میکاییل
27 شهریور 91 20:15
ای جونم می دونم وقتی پیشت نیست چه حالی داری منم شاید سرجمع دو ساعت ازش دور نبودم هیچ وقت یادم نمی ره اولین روزی که بردنشون حموم گریه می کردی می گفتی چه حسه گندیه مادر شدن