رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

مــــــــــــــــــــــلوس

نه ماه و دو روز

1391/4/18 16:25
نویسنده : Maryam
196 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 27 خرداد

الهی قربون اون استقلال طلبیت برم که به خاطرش حاضری هرکاری بکنی. سه ماهه دارم تلاش می کنم به غذا خوردن عادتت بدم، فقط مقاومتت بیشتر شده. اصلا دیگه قاشق رو که می بینی دهنت رو محکم می بندی.

پریشب یه پارچه تمیز پهن کردم رو زمین و توی بشقاب دوتا قلم گوسفند برات گذاشتم. چه عشقی می کردی با این دوتا استخون. امروز چهار پنج تا ظرف غذاتو از یخچال در آوردم و ریختم بیرون. به غذای ظهرت هم که لب نزدی. سعی کردم به زور یه کمی بهت غذا بدم، خودم غصه ام گرفت. دیدم با این وضع نمی تونم تا پنج ماه دیگه از شیر بگیرمت. نشوندمت رو صندلیت و یه سیب زمینی آب پز دادم دستت. تا آخرشو با اشتها خوردی و بازم خواستی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)