رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

مــــــــــــــــــــــلوس

دلم گرفته

1391/5/18 14:52
نویسنده : Maryam
270 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 15 مرداد

امشب وجودم از عشق عمیقی سرشاره که از وجود تو نشات می گیره و بغضی که گلوم رو فشار می ده، نگرانیم برای آینده اته. چقدر دلم هوای روزهای اولین پاییز زندگیتو کرده. هوای چرت وسط روز در کنار تو. چقدر باهات آروم بودم وقتی تو بغلم خوابت می برد.

وقتی باهامی ازت انرژی می گیرم. تو رو خدا منو ببخش اگه گاهی طاقتم تموم میشه. ببخش اگه داد می زنم اگه خسته ام. می خوام بمیرم اشکاتو ناراحتیتو نا آرومیتو نبینم. بمون خوشحال باش برام بخند عشقم باش من خیلی می خوامت دیوونتم با تو آرومم بی تو ویرونم نباشی می میرم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دخملی
15 مرداد 91 23:47
نانازی
دخملیـــــــــــ شکلکــــــ
15 مرداد 91 23:49
وبلاگ شکلکی ما تقدیم به روزای خوبتون
ملی مامان میکاییل
17 مرداد 91 23:18
چقدر این عکسه نازهههههههههه
من حستو می فهمم منم هم عاشق تر شدم هم دل گرفته نمی دونم از چی دلم گرفته اما گرفته دارم فکر می کنم منم خود در گیری گرفتم. دیشب از معصومیتش کلی گریه کردم از اینکه رفتیم مهمونی بچه شون میکی رو اذیت می کرد هر چی به دانیال می گم پاشو نشسته فوتبال بازی می کنه منم حرص می خوردم اومدیم خونه بچه اینقدر خسته بود شام نخورده خوابید کلی هم گریه کرد تا لباساشو عوض کردم ای خدا اینا لایق بهترین هان !!!!!!!!!!!! نمی تونم حرفه دلمو بنویسم نمی دونم چرا نمی شه نمیاددددددد
مریمی دلم می خواد یه روز کامل باهات باشم یه شب تا صب با هم حرف بزنیممممممممم

وااااااااااااای آره منم همــــــین طور...
اینم از عوارض عاشقیه دیگه!